grooodor

Känns som att jag spammar lite. Men men, jag gör vad jag vill med min blogg! Det är inte som att det är många som läser eller så :) Grejen är att jag och mina fina vänner säger mycket fina saker ibland. Och det vore ju själviskt att inte dela med sig av dem liksom! So here goes:

Bea1: Där tycker jag asmycket om att vara *pekar under en parkbänk*

Bea2: Schwarzkopf står det där bakochfram eller jaha det var en spegel.

Jag1: Om jag hade en svans på huvudet skulle den vibrera asmycket nu.

Jag2: I Australien brinner det asmycket hela tiden överallt.

Här var jag hemma och pratade om en tshirt jag har vars tryck börjar bli förstört av att den alltid viks på samma ställe.
Jag: Den får man vika runt om eller inte alls.
Mor: Man kan hänga den på en galge.
Far: Man kan trä den på en boll.

Hos Sebbfish. Det kom en Idolreklam på tv och Sebastian härmade den men lite modifierat:
Fish: 111 artister gick vidare till idol, men det de inte visste var att de skulle behöva sjunga också :O

När jag (?) klagade på att en ring fastnat på ett finger:
Erika: Du får väl suga av den.

Sen en klassiker:
Erika: Frida... vad heter tigern i Nalle Puh?

Postat av: Bodil

haha så fint XD

2009-10-18 @ 19:14:16
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Biz

Jag visste att du älskar mig :D

2009-10-22 @ 11:01:19
Postat av: Blueberry

Biz: Hahaha dina grodor är lätt finast x)

2009-10-22 @ 17:27:41
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0