Welcome to the town called Hypochristy

Yeah! Sitter hos sötnosen nu. Vi har varit och handlat godis men innan det byggde Fish om sin mobil och jag... jag... jag spelade Pet Society. PÅ FACEBOOK. Jag är en hycklare! *selfstab* Jag tycker att ansiktsboken är knepig... inte så fascinerande. Svår att förstå sig på. Och Farmville! Herregud, Farmville. Jag vill kutta den som uppfann Farmville. Hur som helst. Pet Society är det gulligaste spel jag sett. Det är typ som en tamagochi, fast man kan hälsa på varandra osv, hihi.


Min ehhh... ren? Hoshi!♥

Ja du får slå mig sen Bodil, men seriöst, det där spelet! Så sjukt sött! Bara AWW all the way ^_^

Postat av: Bodil

Jaaa akta dig jag ska slå dig! O.O men bara lite!! ^^

2009-10-27 @ 15:26:27
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: STRANGE

Bodil: Waaaa! ;_;

2009-10-27 @ 16:07:15
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0