WE WERE BORED

HAHA jag kollar på Ouran High School Host Club och den är så jävla underbar! Jag dör. Seriously, slutet på det här avsnittet???? Herre gud. Trodde aldrig att jag kunde falla för en shojo anime, men DUDE jag är fast. Så sjukt underbara karaktärer (liksom Tamaki som är så sjukt dramatisk och dessutom helt vansinnigt känslig eller tvillingarna som är minst lika busiga som Fred & George Weasly). Vill också ha en tvilling! (Ehhh kom fram till idag att Bodil-chan och jag är löjligt lika. Har inte tänkt så mycket på det eller liksom att vi funkar bra ihop och har samma intressen osv, men liksom det är mer än jag tänkt på hahaha :D Det är fint.

Ohh, btw. Den här låten är jättefin och bortsett från att jag har haft introt till Ouran Host Club på hjärnan hela dagen har jag suktat ända sen igår efter att få höra Utada Hikarus "Passion":


Så lyssna på den. Men i alla fall. Idag var det like jobbigt på engelskan för vi var med om ett serious talk med en klasskamrat, mentorn och (huva!) kuratorn. De ville veta om vi hade något att göra med en rätt hemsk grej som hänt och det var lite tråkigt. Liksom att de tänkte på oss. För vi visste inte att nåt hänt. Men ja. Whatever.

Efter skolan hade jag trevligt med Bodil och Jesper, var lite på stan och sen gick vi in på Silver. Bodil och Jesper kollade på sexleksaker (till Bodils förfäran) och jag tror att jag blev lite drogad av luften där inne som är fylld av en salig blandning av tvål, olja, rökelse och doftljus. Hm. Kände mig helt dåsig efter ett tag, och det är nog så varje gång jag går in där om jag tänker efter.

Ah... Efter det for jag till Fish och jaaa vi åt lite och missade bussen, osv. Kollade på ett Family Guy avsnitt där de besökte paralella världar och det var helt sjukt xD Sen kom mor och hämtade oss. Jag åkte med hem för Sebbe skulle till Pop och sen till Hampus och jag fick inte följa med ahahhahahahah! Fast jo det fick jag väl men jag behöver ju saker hemifrån imorn eftersom vi ska ut till Lästringe (eller nåt?) och chilla med Johan, Avatar och lite folk, hihi.

När jag kom hem såg jag sista 20 minuterna av en BD-dokumentär som jag väl får se från början på SVT play eller nåt. Det var fint. Blev lite tårögd och sådär.

Idag fick jag också veta att Jesper och Hampus är barndomskamrater???!?!? Omg.

Nu ska jag kolla om Daniel som ska göra hemsidan har hört av sig, för jag skickade layouten/grafiken till honom igår, och sen ska jag kolla på Ouran Host Club <3 (Ey, Sebbfish älskar den också. Awesome!)

Postat av: Bodil

Hihi vi är för lika, vi måste sluta gå på toa samtidigt hörrö du XD Mycket fint mycket fint!

Utada Hikaru sjunger massa fina söta låtar <3 Passion är en utav mina favoriten ^^

2009-10-04 @ 21:08:15
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0