DESUDESU

Caligula väntar nog ändå
för nånting har stannat för oss två
jag trycker tillbaks så gott jag kan
jag håller mig upprätt i din famn

Är rätt trött, men vid gott mod. Fick mysa med min Fisk igår och känna mig som hemma hos honom, mer hemma än jag någonsin varit när jag varit hemma liksom. Det är fint. Och dagen har passerat utan att lyckats driva mig hysterisk, också en bra grej. Skolmat ser ut som att den vill gråta. Nu ska jag plugga japanska. Bara ett par dagar kvar till provet men nu har jag bestämt mig för att det ska gå och då borde det gå. Jag ska kutta det! Nema problema. Watashi wa bakemono desu~

Random: för att göra det hela lite mer exakt Bodil: dagar med Fish <3

Men var tog playboyen vägen?

Postat av: Bodil

jasså jasså, 273 dagar med Jesper lipar stort XD

2009-10-19 @ 22:54:40
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Blueberry

Bodil: hahahaha okej xD

2009-10-23 @ 19:08:43
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0