Chill

Chillhelg fifän! Bortsett från skitväder osv hade Bodil, Jesper, Erika och David det asmysigt hos Johan. Och borsett från att det var helt sjukt öde och kannibaler överallt. Vi åt nudlar och pärlade pärlplattor, kollade på hela Avatar season 1 fram till 03.00 och lekte med Garageband till 04.16. Resultatet kommer väl snart upp på bloggen hoppas jag. Och jag kanske pallar lägga över foton till datorn imorn också. We'll see.

Helt off topic... jag är så jävla less på all skit som piller, synfel, hörselnedsättning och astma. Fan en del vet verkligen inte hur bra de har det. Bitches -.-
Jag är less på skit SN och skitlärare också. Eww. Skitgarderob och skitfamilj. Och jag vet inte varför jag är på gnällhumör heller. Är väl kylan som fuckar med hjärnan. JAG ORKAR INTE VINTEEEEEEEEEEEER. Jag vill gå i dvala med min Fisk och bara sova bort ALLT.

Postat av: Bodil

Väldigt mycket mysigt vi hade det! Btw så hette människan David xD Tror vi alla är live trötta :)

2009-10-04 @ 21:05:52
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Blueberry

Bodil: HAHAHA jag vet ju D: trött, KANSKE. Jag somnade 8 ahhahahahah

2009-10-05 @ 09:56:13
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0