Awsum ♥

YEAH! HÖSTKONSERT! WEEEEEE!

Alla var finast <3 TIHI. Flickor och pojkar i tunna vita klänningar, kjol, trikåer, ullmössor, peruker och hockeyskydd. Hehe, när de repade innan och så vidare var det en hel del spring i korridorerna fram och tillbaka. Vi konstaterade att majoriteten av tessineleverna är för coola för att låtsas om killar i kjol, så de var väldigt måna om att stirra rakt fram och låtsas som ingenting när de var tvungna att passera. De är så hämmade! En del fattade säkert inte ens att det handlade om utklädnad. Hur som helst! Är så stolt över våra musikare! Många är så jävla duktiga. Foton blev det tyvärr inte så mycket av, men jag har en del fina filmer. Tror jag.

Alltså. Väsen hade varit mycket lättare att ta seriöst om det inte vore för Hampus absurda peruk O_O

Alltså, seriöst. Så estetiskt! Typ alla karaktärerna var fett omogna, och bråkade om magic mushrooms. Jag skrattade asmycket, som: när Linustomten gör en kullerbytta in på scenen och snor en gitarr, Katja överspelar sjukt mycket och är överentusiastisk hela tiden överallt, Näcken är värsta tönten, trollen är efterblivna, trollkungen kallas TK och måste ha hjälp med att få axelrämmen till gitarren över huvudet, och Hampus som kommer in i... Hockeyskydd, nätstrumpbyxor och kalsonger. Wtf?


Vet inte riktigt, men jag tror att min favoritbit var när Marcus sjöng Nationalteaterns "Kolla kolla". Hans röst är galet bra! Första gången jag hörde honom sjunga på svenska. Men Lollipop var väldigt härlig den med. Och Sebastian var sötast i min tyllkjol<3

Oh! Btw. Det var massa fiol och kontrabas! ♥ Felix approves.

Kolla kolla! (Lyssna) --> 


Filmerna kommer när de laddats upp på youtube *tar hundra år*


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0