They shouldn't have soundtracks

Weii! Jo igår blev det slutligen av att färga Fish' hår. Eller bleka menar jag. Medlet räckte till två omgångar, plus rötterna till min vita slinga, och det blev fett ljust. Har ingen bild, men liksom. Ta mig på orden :D
Själv håller jag på att go bananas, för mitt hår är konstigt och jobbigt och ivägen, och jag var SÅHÄR <-> nära att kutta av en bra bit själv ikväll men mor sponsrar en frisörklippning så jag får försöka stå ut med det tills imorn. Och nä. Det går inte så bra med det här spara-ut:andet, men det är nog inte meningen att jag ska ha långt hår helt enkelt. Nog om det.

Efter allt skitjobb igår for jag till stan som sagt, och hade det hur mysigt som helst med min Fisk. Håller på och blir värsta inbitna tv-tittaren alltså. Kollade aldrig förut, men Sebastians tv står ju så smidigt precis där liksom, så den går typ för jämnan. Vi såg bland annat en hel massa Scrubs (Ted & The Janitor ftw!). Gick och la oss vid typ halv 2, och jag vet inte riktigt hur det gick till, men vi hade i alla fall väldigt djupa konversationer om typ allt man kan och itnte kan diskutera.

Sen har jag tänkt en sak. När jag vaknar har jag ofta en låt på huvudet, och det kan vara precis hur random som helst (alltså förra veckan gick jag runt med The Final Countdown på hjärnan en hel dag för den var det första jag tänkte på när jag vaknade. Liksom wtf). Typ en låt jag inte hört på flera år. Så jag funderar på om mina drömmar har soundtracks? Kan inte komma på någon annan förklaring. Om det är så: Feeehst.

Sen fick jag ett väldigt fint textmeddelande från Jonte idag. Han såg lite ensam ut i ett hörn på mattelektionen, så jag tyckte det var en bra idé att sms:a honom. Frågade om det var lika partey i det där hörnet som det verkade, och han ba ja det är fett partey, kom hit och kolla, typ. Jag svarade att jag vågade inte för jag var rädd att läraren skulle bli arg och slå mej med en linjal, och då skulle jag bli ledsen hest. Jonte svarade då "du kan slå honom med en hest så han blir en ledsen linjal" och det tycker jag som sagt var mycket fint.

Hur som helst, efter skolan festade Erika, Sebbfish, August und moi loss på Minako. F-a-n-t-a-s-t-i-s-k sushi! ♥ Can't get enough, mark my words. Det var superchill, yes yes.



Perdón, mis amigos, por el överdrivet långt inlägg.

Postat av: Bodil

Agust är med på bilden men fick inte vara med i texten XD

2009-11-05 @ 21:49:53
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Felix

Bodil: HAHA åh, fail på mig. Alltså jag vet att jag tänkte på hans namn när jag skrev det, och sen ba vad lite plats det tog typ xD Så det var förklaringen!

2009-11-05 @ 22:40:47
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0