One big happy family

För övrigt hade jag en rätt cool dröm inatt. Innan jag gick och la mig hade jag berättat för Jocke att jag är lite skeptisk till att sova eftersom jag alltid har helskumma drömmar (läs zombies; dinosaurier; kannibaler; OND BRÅD DÖD), och jag misstänker att det kan ha påverkat mitt undermedvetna lite. Drömmen alltså: det var som en anime, eller det var en anime bara det att det var på riktigt. Makes sense? Vi var på något ställe där folk med typ abilities hängde, och tränade och så (det var ju en anime så allt var lite spejsat). Jag levde i ett trädhus hahaha och Jocke var en ninja (which makes sense för han har alltid claim:at att han är en), men sen av någon anledning sprängdes hela stället och vi typ OH SHIT för det var delvis under jorden, och så flydde vi som fan men Jocke hade typ brytit foten eller nåt för han gick med kryckor så det var lite omständigt. Vi rasade ner i en stooooor sandgrop men lyckades ta oss upp och genom ett staket och vidare innan Jocke kom på att han tappat sin bag med hans ninja-outfit. Så vi var tvungna att gå och leta efter den, och vi var under jorden i en massa skumma tunnlar och så. Och plötsligt var det en massa prostituerade där med sort färgglat hår och två hade snott Jockes bag och andra prylar. Bland annat en rosa ryggsäck som Jocke ville ha. Och de blev fett hotfulla när Jocke krävde tillbaka sin bag men no harm för han totally kicked ass.

Hahahha... Erika är alltså kvinnan i mitt liv, Bodil mannen i mitt liv, Sebbfish är bögen i mitt liv, August är braten i mitt liv och Jocke ninjaN i mitt liv. One big happy family!

Postat av: Bodil

Yaaaay! happyface :D

2009-11-29 @ 17:47:48
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0