Ich bin ein Rubikskub

Nu ska jag göra ett vettigt inlägg här tänkte jag. Eller ja. Ett inlägg i alla fall. I torsdags fyllde Sebbfish stor pojke, med andra ord 17. Han hade redan fått sin riktiga present från mig, jag bjöd honom på sushi, men han fick också en nyckelring i form av en liten liten rubikskub som funkar och är totally awesome. Pop fick i uppdrag att lösa den, vilket han nääästan gjorde innan alla var tvungna att sticka åt olika håll. Eftersom tiden var begränsad stressade vi honom så mycket vi kunde.

Här står Fish och håller i nycklarna han fäst i den, Pop fipplar med kuben och Hampus håller Pops mobil för att han ska kunna lösa kuben och prata i telefon samtidigt... Hampus ser fett lurig ut!


Hmm, efter skolis hängde jag och Bea på en pizzeria. Bea tyckte hon såg jultomten så jag frågade snubben om det var han. Han sa att han var det, och jag blev glad och sprang in i en vägg. Jocke skulle joina oss och det var askul, för jag smsade honom och frågade om han skulle hänka med Bea och mig, och hans svar var "jag kommer" och vi ba jaha, kul för honom men han vet ju inte var vi är? Det var flummigt men den kom han och August. August åt upp min pizza och bjöd på tuggummi. Den var jag HÖR OCH HÄPNA på möte med s.n.u.s-redaktionen och fick typ några jobb och grejer. PARTEY. En sväng till Isaksdal med Fish och August, Assasin's Creed II och lungorna fulla av cigarettrök, sen tårta och grejer hos Fish. PARTEY.

 



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0