Everchanging

HIHI. Sitter här med gräddkolaglass och Macbook, och har just färgat håret. Nöjd? JA. The funny thing är att det blev den färgen det skulle bli, inte den färgen jag förväntade mig. Wtf? Det blir inte alltid som man tänkt sig helt enkelt, men denna gång på ett bra sätt, tror jag. Alltså det blev mer som jag trodde när det torkat, men haha ahhh får se i dagsljus hur det verkligen blev.

I ALLA FALL. Ska skriva lite historia nu (hehehe). Skolarbete<3 Jag är cpflummig. So is Emile. Det är nice!

OHH OCH ViKTIGAST AV ALLT. Jag har en bula i bakhuvudet! Den är konstig och jätteöm. (Ja, jag slår fortfarande huvudet i kanten på sängbotten när jag reser mig ur Sebbfish' soffa) Poängen är att det är synd om mig.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0