A kick in the face

Känns som att det blir lite overload av nagativitet här på bloggen, men jag är så satans skoltrött och jag har en jättemysig sjukdom som kände att detta var ett bra tillfälle att göra sig uppmärksammad på *hej superont i magen hela dagen* Det här ska inte vara något jättelångt inlägg för jag behöver läsa cirka 60 sidor i Ett Öga Rött tills imorn, men jag måste få ur mig lite. Bland annat vill jag säga välj för fan inte bildestet på Tessinskolan om du vill ha en proffsig och seriös utbildning inom just bild. Tack vare vår inkompetenta bildlärare och omogna rektor är jag som sagt sjukt skoltrött, och helt sjukt opepp på mitt favoritämne och tillika favorithobby. Tack så jävla mycket för sparken i ansiktet liksom!! Fan vad arg jag är.

Efter skolan var det mysigt i alla fall, lekte med Bodil och Jocke på stan. Jag provade skor, Bodil köpte julklappar och så åkte vi karusell! NICE. Tack för att ni finns sötnosar, gäller alla mina vänner. Nu ska jag läsa.

PS! Jag har tappat en vante igen? Wtf.

Postat av: Bodil

Aow.. Är inte själv så pepp på skolan. Tycker synd om dig med magen.



Jag åker så gärna karusell med dig och gör dig gladare min vän <33

2009-12-01 @ 19:49:38
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Frida

Bodil: <33

2009-12-02 @ 18:49:58
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0