Hundra miljoner år

Åhh, varför är det typ hundra miljoner år tills Alice in Wonderland kommer på bio (mars 2010)! Jag vill se den nu nu nu!... Jag hoppas dock att den inte är lika Narnia-aktig som den ger sken av :(

Anyway, min julafton har varit riktigt mysig. Fick inte så många saker, och inga pengar alls, men det nödvändigaste så det var helt ok. Särskilt två grejer, men jag showar off imorn. Hoppas på dinero till min födelsedag i alla fall. 18-åringar förtjänar pengar tycker jag... Sebbfish fick i alla fall 1000 spänn i festivalbidrag och 500 till piercingen, så jag är lite avundsjuk... buhu. Jag säger bara det att det suger att fylla mindre än två veckor efter jul. Jag får liksom bara en load med presenter, hälften på jul och hälften den 5:e, det blir liksom mindre än det borde vara, whine whine.
Jag var i alla fall hos Fish ett par timmar och det var great. Riktigt fint att få va med älsklingen på julafton då det brukar va en rätt hopplös dag. Han fick bland annat min mors gamla akustiska gitarr, eftersom han bara har en elgitarr... han hamnade lite i chocktillstånd, haha. Han var glad, jag var glad, jag är nöjd.
Pratade lite med Jessika gjorde jag också, och jag fick ett sms that read "kattungar" från Jocke, så jag gissar att han är rätt happy. I know I am :D


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0