hej

Jag är helt SLUT. Haha sov på bussen till Stockholm också, trött som en gasad jude. Erika och jag åt världens godaste sushi på Sushidevil tror jag det hette. Vi hittade fina grejer också. Inga nya jeans dock, jag blev extremt yr av att vara inne på Weekday (där vi för övrigt mötte Anneli! Hihi) så vi var tvungna att gå ut.
Ehh ja jag lämnade blodprov förra veckan, jag har tydligen järnbrist... tack vare min ovilja att äta varken kött eller bönor (jag är semivegetarian och blir deprimerad av att äta äcklig mat aka bönor). Symptom på järnbrist är bland annat trötthet, anfåddhet, depression, dålig koncentrationsförmåga och bristande aptit. TÄNKA SIG. Bara sånt som jag upplevt varje dag i någon månad nu. Att det finns en medicinsk förklaring gör att det känns lite bättre. HEJ ännu mera piller.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0