"Första gången är gratis"

I natt drömde jag att Jonte skaffade ecstasy till mig! Weeeeee!

Igår var himlen rosa och fin. Bodil und moi hittade en liten miniatyrkarusell i ett skyltfönster och jag blev kär. Den var jättejättefin och snurrade och var gammeldags och figurerna rörde sig upp och ner precis som på en riktig karusell. Och en av dem var en isbjörn! (Det går btw en reklam på tv med en superfin isbjörn i! Älskar isbjörnar ahahhaha)

Och igår var det också Pedda-spelning på Tessin, och det var supermysigt. Varför kan inte alla kvällar avslutas med en minikonsert med glada musikare? I alla fall, samtidigt och efter var det en sån där grej som gick ut på att föräldrar fick komma och äta "skolmat", bara det att maten de får är mycket fräschare än den som serveras eleverna. Skällde lite på Sodexhomänniskorna för att den vegetariska maten i stort sett alltid är oätlig, i flytande form och allt annat än quorn osv. Inställsamma människor alltså! Står där och håller med men de har alltid vetat om problemen men det händer inget och kommer aldrig att göra.

Efteråt åkte Fish, Linus, Hampus, Johanna och jag med Pop. Bilden är på Linus och jag får inte skriva vad han gör, men tyckte att den borde få vara med i alla fall. Hos Pop var allt superflummigt (framför allt Pop själv), och det gjordes upp planer på att tillverka och sälja en ghettokalender. Bla bla bla :)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0