Det här inlägget hade kunnat vara så mycket längre

Innan jag går och lägger mig vill jag förresten få en sak sagd. Inte för att många läser eller bryr sig men... Grejen är att många ba 'hehe hon är så liten och söt', och visst jag är barnslig och inte så lång, och folk får väl tycka som de vill om mig men det är bara det att jag är mer än så. Om jag fick välja själv hade jag velat vara kille, cool (lol), musikalisk och utåtriktad. (Tänk typ Hampus) Men jag är inte den jag vill vara, och kommer väl aldrig bli heller. Men alltså det som stör mig är att folk ser mig som liten och tjejig och då blir jag liksom det. Jag hatar mitt DNA.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0