BE HAPPY ♥



Alltså ord kan inte beskriva hur lycklig jag är. Jag kan inte fatta att min farsa brydde sig så mycket att han faktiskt skickade efter tröjan från USA med tull och frakt x2. Grät nästan när jag öppnade paketet, haha. Min alldeles egen Cheshire Cat hoodie ♥ Och matchande hörlurar med bling är inte heller helt fel... men jag måste erkänna att det känns lite udda att gå runt i Hot Topic och Hello Kitty stuff, ehe.

Av Benjamin fick jag en HK-mugg, ett gulligt armband och HK-peppermints, och av sötnos fick jag HK-näsdukar, love coupons och en jättesöt asiatisk ko som guppar på huvudet i solljus HIHI. Haha det blev visst en hel hög med Hello Kitty nu när jag tänker efter.

Vidare fick jag djurvänliga tofflor, tumvantar, Kents Röd, Thåströms Be-bop-a-lula hela jävla dan, en pulvergrej till håret och Constantine. Mor hade dock råkat köpa den i blueray-format så den måste bytas i Norrköping, blegh. Vad fick ni?

Alice attack. Children shouldn't play with dead things,
drop it, it's dead, we dropped down, and took the body home

Postat av: Biz

Jättesöt tröja

2009-12-29 @ 13:33:47
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Biz

"jättesöt asiatisk ko som guppar på huvudet i solljus" random XD

2009-12-29 @ 13:35:42
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bea: Hihi tack ^^ och ja den är lite random

2010-01-01 @ 21:16:06
Postat av: Herr Abel

du är så fucking awesome på drawing dude ._. jealus mucho :<

2010-05-04 @ 23:32:56

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0