happycat!

28 aug - Jag är pank, men dessa ska jag se om jag så måste gömma mig i Erikas ryggsäck.



Burton är ju fantastisk, och Alice i Underlandet är min favoritbok genom tiderna. Burton hittar alltid på så sjuka saker, och Depp är rätt awesome. Ett stort plus är att the Chesire Cat påminner starkt om Tove Janssons version (hon har illustrerat den utgåvan av Alice... som jag äger)



Den verkar så chill! Pyamasen pojken har är helt underbar, och 'monstren' är så vansinnigt mysiga. Stämningen verkar också helt cozy.



Och så den här. Quentin Tarantino... Brad Pitt. Som slår ihjäl nazister. Jag vet inte om det behövs någon mer motivering.

- NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN!
- Oh yes yes yes yes!

Postat av: Erika

Jag kommer känna mig mer hemma i tha gang for a while XD

Tack, jag borde tacka dig mer så tack igen!



Men jag har fixat en bild som jag nog vill ha som header, men ja måste nog ha lite mer hjälp att fastställa allt med höjden och bredden till den. Så det kommer jag tvinga dig till någon dag i framtiden, tills dess duger en panda gånger 10,5. hehe. Men vi måste leka någon gång med alla denna vecka, kanske fika igen?

2009-08-31 @ 21:04:00
URL: http://iettiskalltikealand.blogg.se/
Postat av: Felix

Erika: min första kommentar<3 hehe!



Men alltså det är ju lungan, klart man hjälper en damsell in distress! i alla fall om det är du, hehe. Jag ska hjälpa dig med bilden (de du hade lagt upp på bloggen var skitsnygga, fin kamera din syster måste ha asso!) och leka låter jättefint, plus att Bodil är jättepepp på Disneymaraton! Men Bea i klassen ville va med om Matrix kommer så isf passar inte den kommande helgen. Och jag fikar gärna med dej, eller bara chillar (gräs om det är fint väder?) för jag har inte mucho dinero atm.

2009-08-31 @ 23:14:55
URL: http://blueberrybells.blogg.se/
Postat av: Erika

Du är verkligen en räddare in nöden! Så fint.

Och ja antingen är det kameran eller så är Elin bara en extremt bra fotograf :D

Vad fint, men det är ju ingen panic så det låter också bra att lägga det någon gång i framtiden XD

Men jag kommer nog skicka iväg ett sms till dig just nu(15.06)och fråga dig vad du ska hitta på idag, för det är verkligen extremt fint väder. Säger bara detta kängor+leggins+långärmat=svettigcat.hehe.

2009-09-01 @ 15:04:46
URL: http://iettiskalltikealand.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0