Är det en flicka eller en pojke????

26 aug - Ey yo, att få bekanta sig med ettorna var väldigt trevligt. Hahahhaha vi hade inga problem med kommunikationen i min grupp heller då trean brukar hänga med Johan, och ettorna var in fact en 91:a och en 90:a. Så vi var väl lite på samma nivå om man säger så. Jag fick peta på Simons dreads 8D Det visade sig också att en Johan som gick på samma skola som Bodil och jag i lågstadiet nu är estetetta. Skön kille som LYSSNAR PÅ EMILIE AUTUMN. We approve! Eller som Bodil sa "Titta Frida, en bögkompis! :D" hahahaha. Vi döpte om honom till Emile också, för att hålla isär alla Johan:ar. Vi kidnappade honom sen till Minako, där vi åt sushi tillsammans med crew:et.

Other than that, imorn börjar vi inte förns 12.20, och på fredag börjar japanskalektionerna! *does happy dance*

Oh oh oh, idag bjöd Bodil på chokladcupcakes med rosa frosting <3 Pop köpte ett JÄTTESTORT tuggummi. Han kunde nätt och jämt få in det i mnunnen, och när det väl var inne.. ja då var det inte mycket mer han kunde göra HAHAHAHAHA. Jag hade alldeles för roligt åt det där, men i alla fall. Alltså han kunde ju inte stänga munnen, så det såg så sjukt efterblivet ut. Sen bad jag honom se glad ut och det var vansinnigt roligt ahahaha. Sen fick han göra det en gång till, och sen fick han göra 'förvånad' och 'arg' också, och det var nästan ännu roligare. Men jag jag tror att jag hade roligast, för jag skrattar alltid för mycket och för högt.

Och det hände en jättekonstig sak häromdan. Vi har inte så snabbt bredband, och när man laddar stora bilder börjar de ju ladda där uppe sen kan man se hur bilden växer fram mer och mer neråt. Men alltså den här gången laddade den NERIFRÅN och uppåt.



WEIRD. (Och det var nåt fel på sidan, sådär långsamt ska det inte gå.)


(Wilda har färglagt men jag ritade)

Måste ta hem min Alice-serie imorn så jag kan göra klart den ò___ó JAG VILL SE DEN KLAR (och nej, den är INTE lika snygg som skisserna där uppe tyvärr)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0