där ute väntar natten på att stan ska explodera

Typ såhär känns det. Tillvaron känns rätt cool! Skönt med omväxling vill jag påstå. Håller ju på och utbildar mig till croupier/black jack dealer och det är riktigt kul! Mycket läxor och saker att träna på som jag såklart inte tränar lika mycket på som jag borde men det löser sig men dom jag går med är trevliga och så vidare. Tittade på arbetskläder idag och tro det eller ej men jag hittade riktigt grymma prylar va! Ett par helt ok 'finbyxor' och universums finaste skjorta (jag har aldrig ägt en förut utom en scoutskjorta i strl XXL men är från och med idag helsåld) som jag aldrig kommer vilja ta av mig. Och så har jag apelsinkrokantmarabou och det är ju inte helt fel. Och egentligen är jag helt sönderstressad av dealerträningen och körkortsteorin (kommer säkert bli tvungen att flytta fram uppkörningen på grund av jobbet... ehu) men jag har nåt att göra och det leder någonstans och det känns bra. Och imorn ska jag leka med världens bästa Lukas och titta på bra filmer och sånt där som äger. Har haft en körlektion och två utbildningskvällar den här veckan och ska ha ett provpass på lördag så det blir väldigt lite helg jämfört med hur mycket det känns som jag jobbat men imorn kommer bli awesome och det verkar bli anime-date med dom andra wapaneserna på söndag också så det väger upp. Och Pop svarar i telefon ibland ihihihihi. Saknar sönder honom lite men nu är det typ bara drygt en vecka tills han kommer och hälsar på och oj bad jag ska krama honom. </wall of text> typ

Och jag fick ett litet Kent-återfall bara sådär. Så fint. Typ all deras musik är höstmusik. Asfin och lite vemodig. Och höst är ju det finaste som finns.

Och Bodil jag vill åka till Japan.

Postat av: Bodil

Sv; Aha nehe inte olja xD Blev lite förvirrande i texten där xD Men fint vart det iaf :))



Haha vill med åka dit ju :3

2011-10-15 @ 00:18:31
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0