emmaboda peppeN

tjoho, nu drar jag snart till mannen i mitt liv och taggar emmaboda! jag kommer vara en blöt, full och glad frida i en vecka, hohoho. och skabbig. well well, cya around! särskilt du gnarl, den enda som typ fortfarande följer den här poor excuse of a blog hahahahh. ha det fint!


Postat av: felix, en reko man

din "pathetic excuse for a blog" fick nu en läsare till.

2011-07-26 @ 02:13:27
Postat av: Gnarl

Åhhhh, haha din blogg är fortfarande den bästa bloggen jag vet. Men tin tumblr är också fin, så jag stalkar även den med jämna mellanrum.



Du borde ju springa in i mig på Sci-Fi bokhandeln eller i Bågen nu när du är i Stockholm! Det hade jag gillat.

2011-07-26 @ 11:20:50
URL: http://totallyderp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ey, följer fortfarande din blogg. Ända sedan du starta den!



/Micke "Matrix"

2011-07-26 @ 17:54:00
Postat av: Biz

Här har du en trogen läsare! <3

2011-07-26 @ 19:04:41
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Evy

Jag kikar ofta in på din blogg för att se om du har uppdaterat, så fler läsare än så har du allt ;) Keep rockin' it, d00d, och ha riktigt jävla kul nu!

2011-07-27 @ 06:53:48

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0