high-tech

OHOHOHO, känner mig high-tech! Har fixat fjärrkontroll till datorladdaren, högtalarna och mysbelysningen, tjoho. Fett bekvämt. Kommer aldrig lämna sängen mer. Haha nä men det känns väldigt soft, jag vill skjuta mig varje gång jag gått och lagt mig och får se att något fortfarande lyser/är igång någonstans.

Och så helt orelaterat men jag eh töjde lite i överdelen på mitt öra igår om man kan säga så. Har i alla fall ett 'högt' hål på ena sidan som jag haft en pytteliten ring i för inget annat passade, men kulan på den skavde alltid mot örat så nu tryckte jag igenom en tjockare ring med större diameter. Tänkte att det kommer bli bekvämare men det krävdes en hel del våld att få igenom den, såatteh. Det är mest grymt ömt nu, lol.

Fett intressant, jag vet.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0