flames to dust, lovers to friends, all good things come to an end

Idag klippte jag håret hos en riktig frisör. Omg. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig (såklart........) utan jag kom hem och såg ut som en lite mörkare kopia av Ramona Flowers (filmen) hahah, men det är chill. Gillar't typ.

Oooooch så gjorde jag och Sebastian slut. Vi skulle ha haft vår 2-årsdag nästa vecka men vi kom fram till att det blev bäst såhär. Det funkade inte riktigt längre. Men det var ett gemensamt beslut och båda är jätteglada för det vi hade och att det varade så länge som det gjorde i alla fall. Och vi kommer fortsätta vara vänner. Såklart. Har man varit supertighta i 2 år slutar man inte umgås bara sådär, och det vill ingen av oss. Så det känns skönt att det slutade som det gjorde i alla fall, att vi är överens och inte är osams. Sen får vi se vad som händer i framtiden.

Postat av: ChillJohan

Hey! ska bli spännande att se din nya frisyr man ^^ okej, beklagar...eller nått xD bra att ni inte är osams iaf, ett sånt här break-up måste ju ändå vara ett av de bästa liksom :) kramis

2011-01-24 @ 21:38:55
URL: http://johandenlille.blogg.se/
Postat av: Jessika

Oj, ofta ni har gjort slut :o blev väldigt förvånad :/ om du vill prata eller whatever finns jag här iaf :*

2011-01-25 @ 18:16:45
URL: http://shadowsea.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0