SAKNAR

Jag har sån jävla abstinens efter Darker Than Black att det är inte sant!!!!! Ingenting annat jag kollar på nu går liksom upp emot den serien. Men jag vill inte börja kolla på den igen nu, för det finns så mycket annat jag vill se! Och om jag såg den igen skulle det säkert sluta med att jag såg Ouran High School Host Club, Death Note och Tengen Toppa Gurren Lagann igen också, och jag har inte tid med det! Det finns så mycket anime jag måste hinna se innan jag dör! Skojar inte, att se så mycket anime som möjligt innan jag slutar andas är min livsuppgift.

Har börjat kolla lite på Kuragehime efter att Pop tjatat mig till det, och den verkar jättebra. Random och rolig liksom. Som en mindre extrem version av TTGL. Men den uppfyller inte mina mörknesskrav, så jag kommer nog inte sträck-kolla på den. Har också lagt vantarna på hela Adventure Time som är extremt awesome. Det är ingen anime men det är tecknat, färgglatt, knarkigt och extremt random. GILLAR. Och avsnitten är korta så de passar att se lite då och då mellan annat. Sen har jag ju fått Higurashi no naku koro ni av Bodil, eftersom jag aldrig såg klart den. Men den är så jävla psykad att jag vill helst inte se den själv. Och eftersom Bodil är klar med den, Pop bor i ett annat land och resten av animenördarna jag känner inte är singlar (med andra ord, de är upptagna med annat) så är jag rådlös. Ehe. Är i alla fall väldigt sugen på att se Kuroshitsuji. Den är ju mörk, fint tecknad, lite rolig och innehåller action så det vore typ perfekt att se. Om det inte var för allt annat jag redan har på hårddisken och som jag borde se det vill säga. För att inte tala om att en av huvudkaraktärerna både ser ut som och har samma namn som mitt ex och det dessutom typ var hans favoritanime och allt är inte särskilt great mellan oss atm så jag vet inte om jag skulle palla.

  • Rita lite eget stuff som inte hör till skolan eller jobbet....
  • Se klart Darker Than Black
  • Läs klart Scott Pilgrim vs The World
  • Se Scott Pilgrim vs The World filmen
  • Se Cowboy Bebop (serien)
  • Se The Fantastic Mr Fox
  • Läs Sandman-volymen jag har hemma men inte ens börjat på än
  • Läs klart The Asylum For Wayward Victorian Girls
  • Läs klart The Zombie Survival Guide
  • Läs Den Mörka Materian-böckerna
  • Se klart Firefly
  • Se Kick-Ass
  • Se Vampires Suck
  • Kolla på en jävla massa Disney-filmer
  • Läs (köp) de andra Mumin-seriealbumen
I alla fall... den där listan. Känns som jag övergivit den lite. Men jag är verkligen inte på läshumör så böckerna lär få vänta ett tag, The Fantastic Mr Fox tänker jag se när någon annan vill se den med mig, och jag gillade inte riktigt att Cowboy Bebop-serien inte använde riktigt så många frames som jag skulle ha föredragit (stilen på animeringen kändes daterad menar jag) så det känns som jag väntar med att se den tills i sommar så jag kan sträckkolla på den och mer komma in i den liksom. Vampyrer Suger ska jag få av Jesper nästa vecka så den är på g i alla fall, och Sandman ska jag läsa någon dag.

Väldigt OT men nu har jag visst till slut lärt mig skriva utan att kolla på tangenterna märker jag. Hellre sent än aldrig... Och ändå stirrar jag rakt ner när jag skriver. Gud vad onödigt. Jag skulle nästan kunna kolla på anime samtidigt som jag bloggar och gör skolarbete! Det skulle vara höjden av effektivitet.










Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0