STHLM ZOMBIE WALK 2011

Bilder från Sthlm Zombie Walk! Bodil och jag sminkade oss på tåget, drog på perukerna på stationen, kilade in på Buttericks och köpte fejkblod, och la till the finishing touches utanför. Till omkringvarandes förtjusning. Kilade vidare till Observatorielunden och joinade horden av odöda för att sedan hasa runt på stan och bröla i 2,5 h. Det var helt sinnessjukt, definitivt det roligaste jag gjort på länge.Fler och större bilder finns på flickr**


* Jag råkade hälla fejkblod i ögat (lid för konsten eller brinn heter det ju) men det gick faktiskt bra det med. Och jag har till och med linser så that's saying something. Rekommenderar det verkligen, tror det var typ det här.
** Den första bilden på Bodil och mig har Sean Lewthwaite tagit.

Postat av: Gnarl

så.jävla.snyggt.

2011-08-23 @ 20:47:22
URL: http://totallyderp.blogg.se/
Postat av: Gnarl

sv: Heeeh, jag är 165 lång. Exakt!

2011-08-25 @ 14:01:45
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0