WEEEEEEE

Jag vet att ni älskar mina kreativa titlar ♥

 

Weee, nice dag incoming! Ingen skola ehhehehehhe. Satt uppe till 3 och kollade på Avatar filmen (gick att kolla på, men skådespelarna var inte mycket att skryta med och det är alltid det som drar ner betyget mest på filmer enligt mig så....) och blev inte så imponerad, sen såg jag de två första avsnitten av Sarker Than Black som verkar väldigt lovande! Jävligt maffigt opening om inte annat 8D Och nyss ringde nån från Södermanlands Nyheter och ville att jag ska göra 8 bilder som ska visa olika 'fredagskaraktärer' man kan bli i ett test som ska va med i helgen. Ska va gjort till imorn hahahah kommer va så död, men hur kan man tacka nej till att tjäna 1200 spänn liksom... Yeah, jag är glad. Ska typ försöka övningsköra lite snart också, sen ska jag till körskolan en sväng och sen hem och jobba gärnet på illustrationerna. Okej, stressigt som fan, men jag är taggad!


Postat av: ChillJohan

Niiice! ser fram emot bilderna i vår kära tidsskrift yoo! :D

2010-11-10 @ 18:35:52

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0