Fucking epic

Woho, sitter och väntar på att maten ska bli klar (GRILLAD LAX OM NOM NOM) och sen ska jag iväg till finaste Erika.

Igår var så sjukt jävla galet lyckad! Vi firade junibarnen (minus ett som åkte iväg till Sthlm helt random, *HOST* Jocke, *HOST* -.-') hos August och det var typ helt perfekt. Fina människor, musik och vattenpipa, och ingen ballade ur haha. En tjej trodde jag var 94:a, lol fml. (MEN! Jag behövde inte visa leg när jag skulle köpa cigg häromdan (inte till mig, usch), jag blev STOLT TJEJ.) I alla fall, vid 11 började folk plocka undan lite för Augusts farsa skulle komma hem vid 12 (bra planering där!) och sen drog vi till Grips och chillade med vattenpipa och det var så jävla mysigt och fint att jag dog lite. Och tre av våra ex-bildtreor dök också upp och det var jättefint. Och sen kom det några jättesöta poliser haha!

De: Hej hej, ni ser ut att ha det mysigt.
Vi: Vi har det asmysigt!
De: Har ni någon alkohol?
Vi: Ehh, nä då!
De: Okej, god natt och ha en trevlig kväll!


Liksom, hur gulliga får poliser vara?! Fast Linus var lite dum i huvudet och sprang därifrån så de hällde ut hans dricka lolollololol. Verkligen det bästa man kan göra i den situationen, se så skyldig ut du kan bara :> Men vi tycker om honom ändå!

Nu ska jag äta som en gud, ciao!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0