Folk-psykedelica

Den här bilden hittar ni i dagens Södermanlands Nyheter, typ lördagsbilagan. Över ett helt uppslag, lol. Vetefan hur de tänkte, men den är jättepixlig. Inte ok. Cash däremot är helt ok, så jag ska väl inte klaga, haha. By yours cincerly.

Fick rycka in i sista minuten (onsdag, skulle va klar torsdag), och eftersom jag skulle till Sthlm vid lunch hade jag bara två timmar på mig att skaffa en uppfattning om artikeln, skissa, tuscha, färglägga, skanna och editera = pain in the ass. Till råga på allt fanns det knappt några färgpennor kvar i bildsalen så jag fick använda akvarell, och jag hade ju valt ett papper som passade pennor så det var lite 50/50 att det skulle gå alls. Tråkig bild, men helt ok med tanke på omständigheterna.

Postat av: Jessika

DUUUUUUu rita av mig i say : DDDDDDD hihihihi

2010-06-05 @ 15:38:21
URL: http://boysdontshinesobright.blogspot.com/
Postat av: Bodil

Meh, den blev faktiskt jätte fin ändå ^^ Och han var ju nöjd sen också så ;)

2010-06-06 @ 18:12:20
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0