☮ & ♥

Ehe, igår åkte vi ut till en sjö vid Edvin och chillade. Och JAG BADADE för första gången i år, woho. Det var fett awesome faktiskt, riktigt skönt i vattnet. Bortsett från det har jag också spelat en hel massa Gears of War II med Sebastian, riktigt grymt spel. Har förut inte varit så jättesugen på att cutta ner utomjordingar med motorsåg, men nu jävlar!

I alla fall, jag kom hem vid 2 idag och har roat mig med att duscha och packa. Har lite panik över känslan att jag väl i Borlänge kommer vilja ha helt andra kläder och saker än jag packat, ehe, men det löser sig väl. Är hur som helst taggad som fan! Och jag längtar lite sådär asmycket efter att få träffa Jessika igen. Men ah. Jag åker snart hemifrån, ska sova hos August eftersom vi ska åka vid 6-tiden från stan imorgon. Haha omg, kommer vara så död. Ska i alla fall försöka uppdatera lite från Peace & Love, och om någon skulle råka se mig där är det bara att komma fram och hälsa, jag gillar att träffa nya människor. But oh well. Sayonara så länge! Puss.


Postat av: Jessika

OMG! Imorgon <3 om du bara kunde fatta hur mycket jag saknat dig haha : D awesomeliksom<3

2010-06-27 @ 20:20:14
URL: http://boysdontshinesobright.blogspot.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0