asdfg2

Är så jävla trött! Borde redan sova men jag har precis kommit hem från Sebastian och ätit och duschat, ska bli så sjukt skönt att gå och lägga sig. Längtar efter helgen, och sovasovasoovaaa ♥ och så längtar jag efter att festa haha. Men på fredag ska jag nog ut med Galmin och hans tjej som är och hälsar på, och även om jag är pank kan det nog bli rätt awesome :D

Idag var det lite random på jobbet, vi gick nämligen den dramatiserade vandringen längs Nyköpingsån, Fransyskor och franciskaner, och det var faktiskt jätteroligt att se, de var jätteduktiga. Här är Cornelia Broberg och Lukas Dahlgren som herr och fru Morsing (om jag fått det rätt haha).

Och så ´var jag en sväng till Jocke och hämtade min älskling. Roligt nog var huset fullt med folk, bara det att alla utom Sebastian och Patrik sov. De hade visst varit uppe till 10-12 tiden på 'morgonen' :> MEN VÄRLDENS SÖTASTE KATTUNGE VAR OCKSÅ DÄR, Fancy :D SÖTA -->

Over and out / en trött och galen Frida

Postat av: Bodil

SV; javisst är det mycket slappare och så att sy för hand xD Fast de är lite jobit efter att ha stuckit sig i fingrarna x antal gånger xD För övrigt då hur går det och hur är det på jobbet? ^^<3

2010-07-22 @ 13:30:28
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: Biz

Ohohohoho nu förstår jag varför Cornelia sa till mig att hon tänkte på mig när hon hade på sig sina teaterkläder XD Fasen, ville så gärna se den, men kan inte :/ Kommer hem på lördag, missar den sista föreställningen precis T_T

2010-07-27 @ 13:39:50
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: lucke

gullig katt :P

2010-07-27 @ 14:22:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0