Pixel Shrooms, Japan and so on

I'm in ur internetz telling u to watch Pixel Shrooms
Har varit uppe till åtminstone tre varje natt hittills. Tänkte jag skulle vända dygnet rätt. Det gick uppenbarligen inte särskilt bra. Något som inte heller gick bra var Sebastians klippning som skulle ha ägt rum idag. Den blev nämligen inte av eftersom det var fullbokat. Blir imorn istället.

Btw, vet inte om jag nämnde det men jag klippte min mor för ett par veckor sen och när hon kom till jobbet fick hon flera komplimanger om det utan att ens behöva berätta att hon klippt sig. Känns bra!

Other than that: Fick veta idag (igår) att 4 ungdomar härifrån har fått chansen att åka till Japan och jämföra deras teknologi med vår. En av dem är en kille som går media på Tessin. UNFAIR. Ge mig! Läser ju till och med japanska ffs! (Nä det gick inte superbra på provet, men förhoppningsvis inte sämst heller). Resan går i alla fall att läsa om här i Max japanblogg.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0