Över stock och sten, tomte och ren

Mor övertalade mig att det är bra att ha två par jeans, så jag köpte ett par till mörkblå Cheap Mondays i fredags, huhu. Jag har ju andra men använder de knappt, så de räknas typ inte. Jag lånade också hem bågar från glasögonmagasinet... de är modell rätt nördiga. Har inte bestämt mig än. Köpte också röd hårfärg. JAg visste precis vilken färg och modell jag ville ha, så det var inte så svårt... borde inte ha varit, men just min Kashmir Röd fanns inte. Omg!!1 Köpte intensiv röd av samma märke istället, för den såg rätt lik ut, men den blev tyvärr alldeles för mörklila-aktig än det jag tänkt mig. Men oh well, jag får väl vänja mig. Sebastian gillade det iaf. Sparade lite av det urtvättade blå också, men det ser vitt ut så det är nice! Hospital<3

FEEL GOOD obsession ♥

Sov hos älsklingen, och det var supermys. Sen har jag övningskört med farsan. Han sitter i rullstol för tillfället, och kommer inte ut så mycket. Kan konstatera att jag gjorde hans tillvaro ganska mycket mer spännande idag. Lite väl spännande kanske, både för oss och för övriga bilar på vägen. Men men, det går faktiskt framåt med mina skills! Femman var inga problem, och jag har också fått backa en del (inte helt planerat, men farsan är så otydlig... Pfft).

Idag var jag också a good girlfriend och lagade myströjan. Det var typ på tiden.


Looking hardcore in the ewok-mössa

Postat av: Bodil

Oh.. Alltid bra med extra par byxor x3 Ahh nice! Får se sen på måndag de låter as nice med ditt hår :D <3

2009-10-11 @ 19:11:24
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0