Dreifaltigkeit ♥


Today's been a pretty awesome day. Efter skolan gick jag och Bodil lite på stan och provade klänningar. Bodil looked awesome i en chockrosa sak, sen dröjde det inte länge tills vi blev uppsökta av en Maskin. En tjej frågade honom om han kunde trolla (höga hattar = magiska?) men det kunde han inte. Han såg dock helt vansinnigt rolig ut i en sjörövarögonlapp jag hittade och det var så roligt att jag typ dog. Jag måste ha gjort ett jättefint intryck när Jocke joinade oss... i alla fall: Resten av kvällen spenderades med att utforska, tolka och leka med alla köksredskap och andra grejer på Åhléns (mycket WHAT'S THIS och 'jag har det största vinglaset') samt gå igenom BR:s hela sortiment. Es war sehr lustig!

Postat av: Bodil

Hahaha! fett nice var det XD En kondom för de som vill bli gravida kanske? ;D <3

2009-11-24 @ 21:18:15
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Frida

Bodil: en sån där grej man bara inte kan leva utan! <3

2009-11-24 @ 22:39:42
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0