Anime 0.2

Det understrukna är uppdateringar, lalala.

Anime/filmer jag sett:
  • Howl's Moving Castle
  • Spirited Away
  • Perfect Blue
  • Kakurenbo
  • Cowboy Bebop the Movie: Knockin' on Heaven's Door
  • Tekkon Kinkreet
  • Paprika
  • My Neighbour Totoro
  • Blood: The Last Vampire
  • Vampire Hunter D: Bloodlust
  • Tales from Earthsea
  • Akira
  • Final Fantasy VII Advent Children
  • Kiki's Delivery Service
  • The Castle of Cagliostro
  • The Girl Who Leapt Through Time
  • Grave of the Fireflies
  • Barefoot Gen
  • Princess Mononoke
  • Metropolis
  • Ponyo
  • The Cat Returns
  • Summer Wars
Anime/filmer jag vill se:
  • Steamboy
  • Puss in Boots
Anime/serier jag avslutat:
  • Death Note
  • Ouran High School Host Club
  • Tengen Toppa Gurren Lagann
  • Samurai Champloo
  • Darker Than Black
  • FLCL
  • Mnemosyne
  • Higurashi No Naku Koro Ni

Anime/serier jag börjat på men inte avslutat:
  • Naruto
  • Eureka 7
  • Mushishi *
  • Sailor Moon
  • Petshop of Horrors
  • Death Eater
  • Code Geass
  • Kuragehime *
  • Durarara *
  • Kuroshitsuji *
    * tänker se klart dessa förr eller senare
Anime/serier som jag sett lite random bitar ur av olika anledningar:
  • Pokemon (duh)
  • One Piece
  • Bleach
  • Hetalia
  • + massa andra jag inte minns
Anime/serier jag vill se:
  • Higurashi No Naku Koro Ni Kai
  • Arakawa under the Bridge

Postat av: Gnarl

Jävligt cool, faktiskt

2011-03-21 @ 19:15:28
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: Jag

HALLÅ DÄR! Nu vill vi (iallafall Jag) se mer av 30 days anime challenge D: Jag avlider av spänning and förväntan här!

ffuu!

2011-03-21 @ 20:21:27

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0