omg

omg ogm ogmomgomgomgmogmmmoooo oooooooommmmmggggg

jag är uppväxt med jumbobågar (superstora ostbågar) och det sorgligaste ögonblicket i min barndom var när dom slutade sälja just jumbobågar

OCH GISSA VAD JAG HITTADE IGÅR NÄR VI LETADE FESTIVALKÄK PÅ COOP

SUPER CHEESE DOODLES

bäst

lycka överallt

så jävla gott

och förresten har jag till slut fixat en ordentlig header, så det är bara att uppdatera och beskåda hohoho

Postat av: Katt med konstigt hår

AWWQWWWAAWERRRGGHRGHAHGRHRGRHRGRHGRGH



DIN HEADER



ÄR DET MEST AMAZINGLY FANTASTISKA



JAG NÅGONSIN SETT



JAG DERPAR SÖNDER. SRSSLY



MA-KA-LÖST!

2011-07-27 @ 19:10:22
URL: http://weirdhair.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0