btw

GNARL, VART TOG DU VÄGEN?

Postat av: [email protected]

Du som spammar och/eller bara tigger läsare och lämnar kommentarer som "Hej, allt bra? =)" kan köra upp en ananas i röven och dra härifrån.

2011-01-03 @ 20:01:15
URL: http://gnarlpine.blogg.se/
Postat av: Gnarlpine

ÅH, du är bäst! Haha, jag fick något ryck och tog bort hela skiten. Planerar att göra en ny blogg, som jag lagt ner lite mer tid och kärlek på, både på design och innehåll. Och med något slags.. tema. Så att det inte bara blir "hej här är bilder jag tagit och hej idag har jag varit på bio" Lovar att peta på dig när den är klar, då ska jag fett länka hit. Awesomestblogg_evur.

2011-01-03 @ 20:05:31
Postat av: sushicore

Åhh, skönt att veta att du fortfarande finns där ute någonstans och lurkar! Jag blev fan skitbesviken när din blogg bara slutade finnas sådär. Tycker inte bloggar måste vara så genomtänkta (kolla på min liksom... vad handlar någonting om här liksom? lol), många lyckas vara intressanta bara genom att de är lite personliga. Typ som din då va. Väntar spänt på din återkomst!



Och ehhhhhh jag förstår inte riktigt varför du tycker det, men tack som fan! Det värmer! Hihi.

2011-01-04 @ 22:01:04
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0