idag blev jag blev regnad på och attackerad av aliens

Fan vad jag är trött! Tänkte ta igen massa förlorad sömn idag, men vaknade först 9 av katten och sen 10 av farsan som är mongolid och skriker i telefonen. Så det blev inte så. Sen lekte jag i alla fall med finaste Jocke, som på något sätt (okej han utmanade mig och jag KAN inte neka till en utmaning) lyckades övertala mig att spela Dead Space (ett "survival horror third-person shooter video game"). Jag är ingen gamer, även om jag skulle vilja va det haha. Lever mig in alldeles för mycket och blir skitstressad/nervös. När den första utomjordingen dök upp failade jag superhårt genom att försöka attackera, inse att jag inte hade nåt vapen och inte kunde slå och sen i panik inte hitta utgången. Sprang in i det där monstret typ 50 gånger innan jag hittade ut med Jockes hjälp. Han höll för övrigt på att dö av skratt. Sen på ett annat ställe när flera attackerade och en högg mig i ryggen och jag bara KUNDE inte vända mig åt rätt håll och skjuta bort den skrek jag i panik och (bokstavligen) slängde kontrollen till Jocke samtidigt som jag sträckte mig i benet och rullade runt på golvet in pain. Det tyckte Jocke, Patrik och Karl var väldigt underhållande. Sen ville inte jag spela mer :D Patrik tog över och var asmanlig och sparkade ihjäl aliensen istället för att skjuta ner dem.


Jocke und moi


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0