Tillåt mig introducera...

... min nya vän, Edgar! Han är en living dead soul (och en väska), och jag hittade honom på C.U.M, i Stockholm. Han är konstant not amused men vi kommer bra överens.

Lite impulsköp kanske, men jag kände att jag skulle ångra mig resten av livet om jag lämnade affären utan honom. Han är döpt efter en kändis, gissa vem? ^^
Hur som helst, Erika och jag var i Stockholm igår. Det var fint. Vi värmde upp i fredags med ostbågar och en massa Buffy The Vampire Slayer <––– kärlek. Och så for vi till storstaden igår då. Jag köpte Edgar, en ny supermysig jacka, en fin tisha, strumpbyxor och lite annat. Hittade varken gröna jeans eller snygga kängor, men jag är rätt nöjd ändå. Jag hade en fin dag med Erika, och vi åt sushi – om nom nom.

Sen sov jag hos Sebbfish. Vi såg en bra film med Arnold Schwarzenegger som spelade en polis som skulle vara undercover på en skola så han tog jobb som förskolelärare. Det var fint. Jag gillar Arnold.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0