omg x2

Har kallats till arbetsintervju på torsdag! Dör lite. Visserligen gruppintervju så jag har låga förväntingar på att det leder någonstans, men spännande ändå! Har typ inte fått svar från någon på ett år hahah.

Dock är ju mitt hår en ganska spännande grön färg och alltså kanske inte helt fördelaktigt för tillfället. Så jag typ flippade ur med tanke på att den enda färgen som är riktigt skonsam och som fastnar på mitt hår totally satte mig i den här knipan från början så omfg vad gör man? Varpå min ömma moder deklarerade att jag kan gå och få det färgat hos min frisör och mor betalar. Det är helt sinnessjukt MEN JAG KLAGAR INTE!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0