titel

Jag har nästan varit ännu mer osocial än vanligt ett tag nu och bloggat ännu mindre. Wäwäwä~ Tror jag tappade en liten bit av mig själv någonstans som jag inte riktigt börjat lokalisera förns nu. Regenererar så gott jag kan. Ska försöka börja ta tag i saker.

Men lite har jag hunnit hinna med i alla fall. Ny mobil och nya skor! Hohoho. Träffat någon annan än Lukas för första gången på 100 år. Det ni. Och ritat som en tok. Inte gjort klart nåt nej herre min skapare så extrem är jag inte, men skissat en del. Ja. Inte på nåt av det som jag faktiskt bestämt att jag ska få gjort och verkligen borde få gjort för det vore bra, heller, men. Nog om det. Jag är trött som en gasad jude. Hej kom och hjälp mig.

Ja och så var jag ju på den där arbetsintervjun. Gick bra tyckte jag, men vi får se om det blir nåt. Konkurrensen är hård. Lol. Jag är trött. Vill ha apelsinjuice.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0