panda panda panda pan... pan-da

Erika fyllde år i fredags så jag tog mig över till henne och åt sallad och universums godaste kladdkaka (inte tillsammans mind you) och överlämnade hennes presenter. Och så tittade vi på Sherlock och Supernatural och everything was beautiful and nothing hurt. Det här är hennes present:

En liten gouache-målning av en liten Erika och några små pandor. För om någon gillar pandor så är det Erika. Jag fick ett litet set med två ramar, två uppsättningar färger (fast ingen gul lol, så det fick mor fixa innan jag satte igång) och två allt av min ömma moder för ett väldans tag sen och kände nu, nu var tiden inne att testa det här *dramatisk musik*. Jag blev av med min olje-oskuld i år och det var med den förmodligen första tavlan jag målat med penslar typ... någonsin. Sedan dagis. Så det här är lite utanför mitt område kan man lugnt säga, men roligt som tusan var det, och jag är hyfsat nöjd i alla fall. Med tanke på min erfarenhet om man säger så. Ja.

Postat av: Bodil

Den är jättefin :D <3 Coolt att du målade med olja, värsta konstnären jao ;P

2011-10-10 @ 14:53:47
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: Gnarl

så.jävla.fint.jag.smäller.aaaaav.

2011-10-10 @ 18:42:48
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0