you gotta FIGHT! for your RIGHT! to PAAAAAAAAAARTY!

Well eftersom August just flyttat in i sin nya lägenhet och både Hugo och Galmin ärade vår lilla stad med ett besök i helgen fanns det bara en sak att göra: festa!? Och eftersom Lukas hävdat att han skulle ta det lugnt (omg?) beslöt såklart Galmin och jag att det var vårt mission att supa ner honom. Men inte innan Hugo, Lukas och jag misslyckats med att göra slut på rymdens godaste (och megastörsta mediumsize) pan pizza. I alla fall! Augusts nya lya är asfet. Det är en etta men den är magiskt stor. Helt tokigt. Gillar. Vi spelade tv-spel och körde ett dryckes-kortspel som Lukas och jag (som var i team mot Galmin och Bartosz) var horribelt dåliga på. Vi förlorade med typ 7 poäng mot 32. Vi drog ut och försökte se meteorregnet men vi var mitt i stan så man såg inte en jota. Sen drog vi till Fille och hon och Linda körde singstar. Eller om man kan kalla det det. Det var väldigt underhållande i alla fall. Sen lurade Galmin Lukas, Emile och mig att köra ett tärningsspel som mest gick ut på att Lukas fick dricka supermycket, lololololol. Och sen tröttnade Filles grannar på "vem hörs mest"-versionen av singstar så vi blev mer eller mindre utslängda och satte oss på en basketplan och rökte vattenpipa istället. Efter det satt Galmin och jag med Lukas i hans säng och tittade på dunderhumor och snackade skit i ca 300 år innan vi gick och la oss och sen blev det ljust så vi vaknade haha. Jag svär, vi sov inte mer än 2 timmar. Gissa om vi var tardiga dagen efter när vi varken orkade prata, tänka eller röra oss. Vi var typ inget mer än asjobbiga sälar som låg och rullade på Lukas balkong. VÄRD HELG iaf!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0