hej

Mitt liv är så jävla märkligt just nu att jag vet inte var jag ska ta vägen. Allt känns overkligt. Det kanske är det också. Har alltid haft en ganska skev verklighetsuppfattning. Jag är helt utmattad psykiskt. Och jag börjar jobba ikväll. Om en timme och 25 min. Är så nervös att det känns som jag ska spy.

Jag vill flytta hemifrån. Till en egen löjligt liten lägenhet som jag kan inreda och pyssla om. Lära mig laga mat, typ asiatiska grejer med ris och soja, och bli helvegetarian. Göra precis vad jag vill, eller ingenting alls, utan att någon whinear på mig. Bara tanken på att slippa leta efter någonstans att ta vägen när man behöver vara ensam... Och någonstans man kan ta in en kompis och bjuda på te och prata hela natten utan att någon stör och utan att störa någon. Det vore trevligt.

Är extremt sällan på blogghumör som ni nog märkt. Försöker ibland men allt blir för personligt, det mesta jag har att säga handlar om saker jag inte vill dela med mig av egentligen. I alla fall inte till hela världen. Har dock skaffat en ny tumblog, (den andra finns kvar men den här är) speciellt för såna där spontana och personliga uppdateringar som inte passar på ansiktsboken eller bloggen. Och förmodligen en hel del dumheter. Och i framtiden kanske bilder och så. Yes.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0