dags att fira

önskar jag kunde festa ikväll men jag ska jobba hela natten. nu kör vi!

Postat av: Gnarl

sv: Åh, aj. Ajajajaj. Jag är ledsen, det låter himla sugigt. Tillsammans fast inte tillsammans verkar dödsknepigt, jag lider så hårt med dig. Och ditt förra inlägg: jag vet preciiis vad du menar, kan så totalt identifiera mig med det.



Jag tycker att du och jag ska besöka sci-fi i december när jag kommer hem. Typ köpa upp hela butiken och sen äta sushi medan vi beundrar våra köp och prata om knasiga distanshalvhelintealls-förhållanden, eller bara snacka om saker som gör en glad.. Typ dom fina grejerna vi precis köpt eller hårfärg.

2011-11-14 @ 13:31:29
URL: http://totallyderp.blogg.se/
Postat av: Gnarl

sv: Bra bra bra. Vi har alltså en fungerande plan, perfekt. OCH KÖRKORT YAY, det är ju så jävla hårt. Det är bra, när vi blivit superbundis och tröttnat på hårfärg, suchi och sci fi merch (som om det någonsin skulle hända) kan vi uppfylla en av mina största drömmar genom att köpa en sån där hippe buss, inreda den med affischer, en stor madrass över hela golvet där bak och ljusslingor över hela väggarna + fet stereo och resa runt i hela Europa. Ja. Bra. Du får dock köra jämt, medans jag chillar på madrassen och sjunger falskt (och jättehögt)



OCH JAG VET, kompensation är så jävla kung! Typ när saker man beställt online är sena, sen ba 'ojoj nu var vi sena, här får du EXTRA GREJER' man ba :DDDDDDD nu fick jag lite piercingsmycken ba, heh.

2011-11-21 @ 15:32:04
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0