hets






Det känns som att jag inte slappnat av på månader. De senaste typ 5 veckorna har bestått av konstant måla rita resa flyga klättra bygga plugga fota köra spela sörja supa svina. Fullt ös medvetslös. Imorn är det vernissage. Ska bli skönt när det är över. Vi ska vara fin/festklädda och dude... jag kommer typ se ut som en häxa som vunnit nobelpris och går på nobelgalan. Jag är aldrig seriöst uppklädd. Men imorn då jävlar. Det kommer bli helt sjukt. OCH jag ska klippa mig imorn! Yessssssssssssssssssss. Mor har lovat att betala. Fast hon sa när jag kom hem idag om hon inte betalar om jag ska snagga ena sidan (vadå mindreader??!?!) så jag får väl försöka lura av henne pengarna ikväll innan det är för sent..

Postat av: Josäfin :>

snygga bilder ;D

2011-05-06 @ 22:20:29
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Biz

Du var skitsnygg!!! :D

2011-05-08 @ 13:06:34
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0