Ett smörgåsbord späckat med både död och förödelse


I lördags var Jonte, Jesbo och jag på dubstepspelning på Magasinet. Det var asfett. Marknadsfördes som "en kväll av oanade proportioner; ett smörgåsbord späckat med både död och förödelse" vilket säger en hel del.

"Fredagen den 13:e maj slår Magasinet upp portarna för alla som vill skaka rumpa till elektronisk musik med betoning på bas. KLUBB DUBWAYZ presenterar OTUR"

Intog scenen gjorde bland andra PNDALOGK: Dubstep/Drum n Bass, Skåne.

PndaLogk - Nuke

Och det var asvärt. Vi var dock gaaaaanska slitna, så istället för att skaka rumpa myste Jesbo och jag ner oss i en ganska awesome soffa nära scenen, och satt sen där och njöt hela kvällen/natten. Det var massa fina rök- och ljuseffekter och jag behöver väl knappast förtydliga att musiken ä-g-d-e. Dock var jag så trött att jag faktiskt sov ett tag i den där soffan hahah. Jonte var ganska impad eftersom det var väldigt hög volym och så men vafan... Världens fetaste soffa + världens fetaste musik = mysfaktor 1'000. Klart man slappnar av liksom. Men ja. Tjockt värd kväll i alla fall, hoho.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0