omggggg

Bodil och jag har beställt stuff från japan. OCH PAKETET HAR REDAN HITTAT TILL STOCKHOLM! Är så förväntansfull att jag får ont i magen (ännu mer ont i magen dvs).

Har dock knappt orkat skriva på min EU-grej. Som straff för det får jag inte titta på Avatar (jag försöker få mig själv att ta tag i saker med ett egenanordnat belöningssystem... det går sådär xD). Så nu tänker jag sova istället. God natt.

..... IHIHIHIHIIHIHIHI PAKEEEEEEEET~*~~*~~*~ Hoppas jag drömmer fina wapanesiga drömmar med massa glitter och fluffiga maskotar.

Postat av: Jessika

Du + jag + emmaboda = epic

hihi <3

awesome det där med att beställa från japan haha :D

2011-03-11 @ 15:26:42
URL: http://shadowsea.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0