Darker Than Black


Dag 2: favorit-anime hittills – Darker Than Black, duh! Den här ser 'lite' annorlunda mot Sailor Moon. Henne ritade jag på någon timme, den här fick ta två kvällar. Ville inte derpa sönder Hei och Yin med min flumstil, så de fick bli chibis. Kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller inteeeee. Den blev ju bra och så, och seriösare, men hur kul är det egentligen? Sailor Moon är ju helt klart festligare att titta på, haha. Och mer personlig. Den här bilden känns som att i princip vem som helst hade kunnat göra :c Kanske gör en annan med Darker Than Black en annan gång.

Postat av: ChillJohan

Fast jag tycker att man fortfarande ser att det är du som har gjort den, för du har så otroligt speciell stil :D Sjukt snygga skuggningar måste jag säga! :D

2011-03-24 @ 11:12:30
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0