Avatar: The Last Airbender

För jättelänge sen hade vi ett Avatar-maraton hos Johan, när vi la pärlplattor och plöjde igenom hela första säsongen av Avatar: The Last Airbender. Typ mer än ett år sen, tror jag haha. Vid ett annat tillfälle sågs säsong 2, men då kunde inte jag komma, och nu har vi pratat om att se den sista säsongen hur länge som helst, men jag vill ju liksom se den andra säsongen först! Och allt har varit allmänt cp för det händer ingenting haha, men för nån vecka sen fick jag i alla fall den andra säsongen av Johan så jag kunde se den. Och nu är det gjort! Jag sträckkollade i 2 omgångar (det bästa sättet att se anime och andra serier är att se så mycket man kan på en gång. Ju mer desto bättre!) i tidsags och i natt, så nu är jag klar. Och typ hjärndöd för Avatar är så jävla amazing att jag blir helt mind-blown! Haha känns lite sådär att vara helt till sig över en Nickelodeon-serie för 10-åringar, men den är liksom bara så charmig och mysig och fin och awesome att jag måste älska den. Bending-fighterna är riktigt coola och ehehehehe jag har nog typ den största crushen i hela världen på Zuko... Anyway, nu taggar jag som fan att se den sista säsongen med resten av gänget! /dansar lite

jag älskar utseendet och stilen på animeringen ♥

Postat av: ChillJohan

Åh va kul att du har sett den nu! visst blir man gripen av den? Det är så mycket olika känslor, liksom drama och komik om vartannat, i en perfekt blandning! Tuffa Earth-bender scener right? ;) Va kul att du tycker om den så mycket också så slipper jag känna mig massa ensammaste avatar-nörden i hela världen xD Nu bestämmer vi ett datum fort som tusan tycker jag och bunkrar upp med pepp och massa onyttigt till denna underbara skapelse! :DD

2011-03-14 @ 22:46:05
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0