Adventure Time - The Eyes

Alltså om man inte sett Adventure Time har man VERKLIGEN missat nåt! Sjukaste showen ever. Allting är supertrippy och superrandom och huvudkaraktärerna är äventyrarre och hjältar och en hund och en 12-åring och allting är awesome. Det är typ den perfekta serien, med de galnaste avsnitten och utspelar sig i det perfekta universumet. Allt är helt underbart men samtidigt är det lite smärtsamt för allt i Adventure Time är precis det jag drömmer om (döm mig inte!). Jag vill också gå på äventyr varje dag och döda monster och bo i ett trädhus och hänga med vampyrer.

Har precis sett klart på första säsongen och börjat på andra (det här är alltså avsnitt 2). Och det här är det roligaste avsnittet hittills. Älskar den cp-störda humorn ♥

Postat av: ChillJohan

Okej...den adventure time jag såg var helt fejk och fel, jag ber om ursäkt...ska aldrig utala mig i ämnet igen XD Förutom nu när jag måste säga att den här var fett fin och kuul! "It's non of your buisness how nude I sleep"<3 :D verkar sjukt bra!

2011-04-16 @ 10:49:12
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0