hurr durr

Anonym om kigurumi-store:
Du som spammar och/eller bara tigger läsare och lämnar kommentarer som "Hej, allt bra? =)" kan köra upp en ananas i röven och dra härifrån.

jag vill haa en annanas i röven!!!!!!!!
oooooooooooooooo vad rädd jag blir
vad ska du göra posta en brev
I don't even.... varför i helvete sitter du och tar det där så personligt? Va?
Men visst visst, om du så gärna vill, jag kan posta en. Ska jag skicka den till Lövånger eller?

Katt med konstigt hår om omg:
AWWQWWWAAWERRRGGHRGHAHGRHRGRHRGRHGRGH

DIN HEADER

ÄR DET MEST AMAZINGLY FANTASTISKA

JAG NÅGONSIN SETT

JAG DERPAR SÖNDER. SRSSLY

MA-KA-LÖST!




Tackar och bockar kära du! Du får ta det försiktigt med komplimangerna annars blir min hjärna så derpig att den rinner ut genom öronen. Tack än en gång, kul att den gillas!


Evy om emmaboda peppeN:
Jag kikar ofta in på din blogg för att se om du har uppdaterat, så fler läsare än så har du allt ;) Keep rockin' it, d00d, och ha riktigt jävla kul nu!
Det är ju helt förtjusande! Nu ska jag fira!



Biz om emmaboda peppeN:
Här har du en trogen läsare! <3
Håhåhå, stålande! Det gillar jag.



Anonym om emmaboda peppeN:
Ey, följer fortfarande din blogg. Ända sedan du starta den!

/Micke "Matrix"

Åhå, såpass! Där ser man... Mycket trevligt att höra kära vän :D

Gnarl om emmaboda peppeN:
Åhhhh, haha din blogg är fortfarande den bästa bloggen jag vet. Men tin tumblr är också fin, så jag stalkar även den med jämna mellanrum.

Du borde ju springa in i mig på Sci-Fi bokhandeln eller i Bågen nu när du är i Stockholm! Det hade jag gillat.
Men, smickrare där! Är mycket stolt över att ha dig som stalker, du är bäst.



felix, en reko man om emmaboda peppeN:
din "pathetic excuse for a blog" fick nu en läsare till.
Hade detta varit fejsbook hade jag gillat din kommentar flera gånger om

Postat av: Annie*

Håller med om att din header är förbaskat jäkla cool. Älskar din stil när du ritar hihi spec fantasi bilden du gjorde för längesen till den där elskåpstvälingen. :3 // Trogen följare

2011-08-05 @ 00:33:05
URL: http://silverhatt.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0